Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
ОПЦБ одна строка_2.jpg

news3.jpg

2021-01-13_231521.png

Раді повідомити Вам, про старт нового сезону кейс-чемпіонату від компанії МЕТІНВЕСТ — M.Student Champ 2021

Цього року буде ще масштабніше та ще цікавіше)

14 підприємств із Маріуполя, Запоріжжя, Кривого Рогу, Авдіївки та Кам'янського підготували понад 70 реальних виробничих кейсів за 11 напрямками: 

○ Виробництво ○ Технологія та якість ○ Інжиніринг ○ Автоматизація ○ Транспорт і логістика ○ Безперервне вдосконалення 
○ Охорона праці та екологія ○ ІТ ○ Промислове будівництво ○ Фінанси, економіка ○ Управління персоналом

Проєкт буде цікавим для студентів технічних, економічних та ІТ спеціальностей.

Хто може брати участь: студенти 3+ курсів ЗВО; студенти 4-х курсів технікумів та коледжів та викладачі у якості кураторів 
Дедлайн вибору кейсу: 8 лютого 
Реєстрація на сайті проєкту 

Призовий фонд чемпіонату понад 100 000 грн.!!!

Офіційне запрошення


2.jpg
Студентський проєкт SMART БЕЗПЕКА




АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ




2.png

Кодекс академічної доброчесності національного технічного університету «Дніпровська політехніка»


Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.



Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками

Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:

  • посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
  • дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
  • надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
  • контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
  • об’єктивне оцінювання результатів навчання.

Дотримання академічної доброчесності здобувачами

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:

  • самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
  • посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
  • дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
  • надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.

Порушенням академічної доброчесності вважається:

  • академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
  • самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
  • фабрикація - вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
  • фальсифікація - свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
  • списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
  • обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
  • хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
  • необ’єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
  • надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання;
  • вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.

Академічна відповідальність за порушення академічної доброчесності педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників закладів освіти

За порушення академічної доброчесності педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники закладів освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:

  • відмова у присудженні наукового ступеня чи присвоєнні вченого звання;
  • позбавлення присудженого наукового (освітньо-творчого) ступеня чи присвоєного вченого звання;
  • відмова в присвоєнні або позбавлення присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;
  • позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.

Академічна відповідальність за порушення академічної доброчесності здобувачами освіти

За порушення академічної доброчесності здобувачі освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:

  • повторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, залік тощо);
  • повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;
  • відрахування із закладу освіти (крім осіб, які здобувають загальну середню освіту);
  • позбавлення академічної стипендії;
  • позбавлення наданих закладом освіти пільг з оплати навчання.

Види академічної відповідальності (у тому числі додаткові та/або деталізовані) учасників освітнього процесу за конкретні порушення академічної доброчесності визначаються спеціальними законами та/або внутрішніми положеннями закладу освіти, що мають бути затверджені (погоджені) основним колегіальним органом управління закладу освіти та погоджені з відповідними органами самоврядування здобувачів освіти в частині їхньої відповідальності.

(Закон України «Про Освіту». Стаття 42 „Академічна доброчесність”)

Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності

2.jpg1.jpg3.jpg

Студенти групи 263-18-1 Казчук Ярослав, Булах Павло, Грезент Олександр успішно завершили онлайн-курс: «Академічна доброчесність» та отримали сертифікати.

Плагіат та культура «копіювати/вставити» — це не лише порушення правил академічної доброчесності, а й порушення закону.

Certificate (2).jpgviber_image_2020-04-15_16-48-05.jpgCertificate_Доброчесність_001.jpg

Викладачі кафедри: професор Чеберячко Ю.І., професор Яворська О.О., доцент Шайхлісламова І.А., доцент Муха О.А. успішно завершили онлайн-курс: «Академічна доброчесність» та отримали сертифікати.

© 2006-2021 Інформація про сайт